Yaz geldi gittik bir yerlere

tarafından

Bu ay çok gezdim. Tek başıma Mersin’e gittim. Bu sayede otobüslende olsa Urfa, Adana, Gaziantep ve Osmaniye’den de geçmiş oldum. Oradan Silifke’ye doğru geçerken Altınorfoz hotelde 4 gece konakladım. Denize girdim. Biraz yandım. Şimdide deri değiştiriyorum. Otel güzeldi. Sabah akşam yemekler çok çeşitli ve açık büfe olması beni cezbetti. Denize girilecek yerler biraz kayalık olsa da sakin bir yer olması epey dinlendiriciydi. Yüzme konusunda kendimi geliştirdim. Sınırlarımı aştım. Uzak mesafelere yüzebiliyorum eskisine göre. Tek başıma yüzüyorum deli cesareti mi var ne 🙂 Dubalara kadar yüzdüm orada biraz dinlendim sonra geriye yüzdüm. Şenezlonglara çıktığımda soluk soluğaydım. Pazar akşamı düğün vardı otelde. Onu izledim. Pazartesi günü ise otelde tek kaldığımı zanneder oldum. Çarşamba günü ise geri döndüm. Tüm günüm yolda geçti. Yol arkadaşım çok değişik bir insandı yol boyunca sohbet ettik. Renkli ve sıcakkanlı kişiliği vardı. Adını bile unuttum 🙂 Eve geldim ve sonraki günü temizlikçi çağırıp evi bir güzel temizlettim.

Son günlerde izlediğim filmlerden sıkılıyorum. Prometheus çok güzel bir uzaylı bilim kurgu filmiydi. Yine aynı türden İşaretler filmini izledim fakat senaryo yönününden zayıftı diyebiliriz.
Bugün ise harıl harıl buzdolabı araştırıyorum. Bakalım neyde karar kılıp alacağım. 5 Sene önce aldığım Lulioyun.com u tekrar düzenledim. Yeni script kurdum ve günlük ilgilenmeye çalışıyorum.

Aşkımla aram çok iyi. Buzdolabını iyi seç aşkım <3

Şu konu başlıklarını okudunuz mu?

• 12 Nisan 2011 Buruk Düşünceler Sayfası Günler sıralanmış ardı ardına geçer, benim aklımda hapsolmuş müebbet almış eski meseleler... Hergün erkenden uyanıyorum. Uyuyamıyorum geç saate kadar ben. İçimde sancısı olsada bazı şeylerin iyileştirecek merhemi olarak […]
  • 30 Kasım 2008 İnternetten de nefret ediyorum! İnternetmiş. Kim icat ettiyse lanet olsun. Şu an öyle bi soğuğum ki. Bırakma kararı aldım. Son demlerini yaşıyor benle. Vakit öldürme haricinde bi işime yaramadı. Çok zevkli. Oturdum mu başından kalkamıyorum. İnternetle sosyal […]
  • 10 Aralık 2012 İstanbul’u doya doya gezelim. Kumpir için Ortaköy... Kestane ve balık ekmek için Eminönü... Demlik ile çay içip boğazı seyretmek için ise Gülhane'ye gidin 🙂 Beyazıt'ta kapalı çarşıyı mutlak gezin.
  • 16 Eylül 2013 Chrome da uzmantv videoları açılmıyor ise Google Chrome kullanıyorsunuz ve uzmantv sitesindeki videoları izleyemiyorsanız tarayıcınızda Adblock Pro tarzı eklenti kurulu olabilir. Bu eklentiyi video izleyeceğiniz zamanlarda ayarlar > uzantılar kısmından pasif […]
  • 20 Temmuz 2010 Açmışım bi kere photoshopu Tamamen photoshop. Özlemişim kurcalamayı. Gözlerden başladım. Geçen sene bi ara lens almıştım. Bi türlü talamamıştım ve başkasına vermiştim. İçimde bi hevestir kalmıştı. Lensli halimi merak ediyordum. Kolayı var. Geçenlerde […]
  • 14 Temmuz 2011 25 Yaşındayım Doğum günümüde geride bıraktık. 11 Temmuz geçti. 10 Temmuz gecesi 22.00 gibi oturduğum yerde tv izlerken uyumus kalmışım. Uyandığımda saat 23.58 di çok garibime gitti. Bazen bir şeyler beni uyandırıyor diyorum 😀 11 Temmuza 2 […]