Yaz geldi gittik bir yerlere

tarafından
124

Bu ay çok gezdim. Tek başıma Mersin’e gittim. Bu sayede otobüslende olsa Urfa, Adana, Gaziantep ve Osmaniye’den de geçmiş oldum. Oradan Silifke’ye doğru geçerken Altınorfoz hotelde 4 gece konakladım. Denize girdim. Biraz yandım. Şimdide deri değiştiriyorum. Otel güzeldi. Sabah akşam yemekler çok çeşitli ve açık büfe olması beni cezbetti. Denize girilecek yerler biraz kayalık olsa da sakin bir yer olması epey dinlendiriciydi. Yüzme konusunda kendimi geliştirdim. Sınırlarımı aştım. Uzak mesafelere yüzebiliyorum eskisine göre. Tek başıma yüzüyorum deli cesareti mi var ne 🙂 Dubalara kadar yüzdüm orada biraz dinlendim sonra geriye yüzdüm. Şenezlonglara çıktığımda soluk soluğaydım. Pazar akşamı düğün vardı otelde. Onu izledim. Pazartesi günü ise otelde tek kaldığımı zanneder oldum. Çarşamba günü ise geri döndüm. Tüm günüm yolda geçti. Yol arkadaşım çok değişik bir insandı yol boyunca sohbet ettik. Renkli ve sıcakkanlı kişiliği vardı. Adını bile unuttum 🙂 Eve geldim ve sonraki günü temizlikçi çağırıp evi bir güzel temizlettim.

Son günlerde izlediğim filmlerden sıkılıyorum. Prometheus çok güzel bir uzaylı bilim kurgu filmiydi. Yine aynı türden İşaretler filmini izledim fakat senaryo yönününden zayıftı diyebiliriz.
Bugün ise harıl harıl buzdolabı araştırıyorum. Bakalım neyde karar kılıp alacağım. 5 Sene önce aldığım Lulioyun.com u tekrar düzenledim. Yeni script kurdum ve günlük ilgilenmeye çalışıyorum.

Aşkımla aram çok iyi. Buzdolabını iyi seç aşkım <3

Şu konu başlıklarını okudunuz mu?

• 29 Ekim 2019 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun Cumhuriyetmizin kurucusu Ulu Öncer Mustafa Kemal Atatürk 28 Ekim akşamı yakın çalışma arkadaşlarını Çankaya'da yemeğe çağırarak "Yarın Cumhuriyeti ilan edeceğiz" demiştir.29 Ekim günü Türkiye Büyük Millet Meclisinde gerekli […]
  • 27 Ağustos 2011 Melankolik Cümlelerim Kalemimi kağıda dokundurdum. Hiç bir şey aklıma gelmedi. Yazacak hiç bir şey bulamadım. Bazen şarkılar çalar ve hiç kimse anlamaz senin anladığını. Manası başkadır her insanda aynı cümlelerin. Camı açarsın ve dışarıya bakarsın. […]
  • 05 Nisan 2014 Diyarbakır’da kahvaltı kültürü Diyarbakır'da harika bir kahvaltı kültürü var. Çeşit konusunda oldukça zengin serpme kahvaltıları ile meşhur.  Çeşitli peynirler, zeytinler ve reçellerin yanında yumurtalı kavurma olmazsa olmazdır. Dağkapı mevkiinde sınırsız çay […]
  • 20 Nisan 2013 Özgürlüğün elinde Hafta sonu tatilini özlemişim. Çok yoğunduk bu ara. Bu günü tamamen kendime ayırdım. Kimse ile görüşmedim. Geç saate kadar uyudum sonrasında fotoğraf makinemi alıp yürüyüş yaptım. Aşağıdaki fotoğrafları da bugün çektim. Bana […]
  • 28 Mayıs 2013 Nikahımız Kıyıldı 17 Mayıs Günü evlendim.
  • 23 Kasım 2013 Tiyatro gecemiz Bugün bütün aile toplanıp tiyatroya gideceğiz.Annem babam ve eşim için bir ilk olacak. Bakalım beğenecek miyiz... Bak bizim şarkımızı çalıyorlar.