Nasip kısmet meselesi

tarafından
67
Nasip kısmet meselesi

Bazen neler oluyor neler bitiyor ama hayat hiç ummadığınız senaryolar çıkartıyor önünüze. Hiç tahmin edemiyorsunuz.  6-7 ay önce herahlde yaz okuluna kalmam garanti diyordum. Nasıl oldu şimdi memleketimde tatilin keyfine varıyorum.  Bazı tatsızlıklar oluyor ama onlarda geçecek zamanla.

Yazmadan edemeyeceğim. Akkaş hocamız vardı. Bir zamanlar ben taaa üniversite okurken  Şahsen benim en belalı hocamdır neredesye her 2 dersinden birinden kalırdım. Bi gün bilgisayarında antivirüs için beni çağardı. Allahım benim o zamanlar dünyam yıkık. Zombi gibiyim arkilerde kalıyordum zaten. Gittim hocamın odasına. Neyse ben dalmışım yaparken. Kaptan sebo sen iyi değilsin ne sıkıntın var dedi. Ya ben o an için hem nasıl anladı hem şaşkınlık yok hocam bişi yok dedim ama ısrarı üzerine şu 6 yıllık cehennemin bitişini anlattım. Akkaşhocamdan bir baba şefkatini hiç beklemezdim doğrusu. Bana teselli vermekle kalmayıp iyi bir derste verdi. Hala o günü hatırlayınca gülerim. Baş ve işaret parmaklarını birleştirdi ve yan olarak bana gösterdi.BABAM BU NE BİLİYON MU SEN?” dedi. Bende anladım hocam dedim  gülüsedim. heh buna *mcık denir bu kimdeyse ona asla güvenmeyeceksin. Sahiplenmeyeceksin. Erkek erkini  kadınına karşı kaybetmemesi lazım dedi.

Sonrada eğer erkini yani söz geçirebilme yetini kaybetmemek istiyorsan asla küsmeyeceksin dedi. Zaten benim zaafımı hoca da anladı. Benim zaafım karşı tarafa ders verebilmek için ona bir şeyi en iyi anlatma, en kalıcı anlatma yolunun onunla küserek yapabileceğime onu anca bu şekilde terbiye edebileceğime inanmamdır. O gün bu gündür kiminle az da olsa sorunum olsa gider konuşurum gerekirse arar söylerim.

Tabi bunlar olurken en nerfret ettiğim şeyde yanlış anlaşılmak oluyor. Sen kendince haklı oluyorsun ama karşı tarafın seni sevmediğinden habersizsen işler asla yolunca gitmiyor. Herneyse kendi kendimi sorgulamayacağım artık düşündükçe düşünüyorum. Ben başka şeylere bu kadar böyle düşünsem başaramayacağım şey olmaz sanırım.

Nerde kalmıştık. Akkaş hocamdan bahsediyorum.  Ya şimdi bana o gün gösterdiği o baba şefkati o günden sonra da arada yanına çağırıp Kaptan sebo var mı bi gelişme falan demesi. Ne diyim ders konusunda çok katıydı bazen 5-6 kitaptan sorumlu da oluyorduk ama her sorunumla ilgilenirdi. Bende onun isteklerini yapmaya çalışırdım. Sanırım Üniversite yaşamımda unutamayacağım tek hocamızdır. Hocam sen googleden ara bulursun. Buradan seni seviğimizi bilmeni isterim

Ya ben bu yazımda başlığı nasip kısmet dedim neler yazdım belki uyumlu oldu olmadı ama, aslında değinmek istediğim başka şeylerde varda. malum şahıs okuyo bundan eminim. He nereden eminsin. Kayıt tutma sistemleri sağolsun googlede ondan başka lordsebo sebahattin queens üçlüsünü kim aratır . Ya kızım madem bitirdin. Önce sen unut beni. Benden hiç bişi istemeye hakkın yok bunu biliyorsun. Ben inan çalışıyorum. Bugün çok farklı bişiler bile yaptım ama ilerki kariyerim için bunu yazmıyorum.  He ne yaptım. Birileri senin benim nasibim olmadığını, senin benim için hayırlı olmadığını, ayrılığında şerden gelen bir ayrılık değil, hayra yönelik bir ayrılık olduğunu  bana söylemesi oldu. Bunları için eniştemle Kınığa kadar gittik.  Bugüne kadar hep acaba diyerek yaşadım. Bir ihtimal dedim. Arkilerim onu yolda görsen ne yaparsın diyolardı hep sessiz kalıyordum cevap veremiyordum. Ama artık biliyorum. Benim için hayırsız birisin. Önceleri hayal ettiklerimizin hepsi yalan.  Nasip değilmiş. Yaradan mevlam seni bana yazmamış beni de sana. Ama seninle ahiret günü hesaplaşacağız. 1 gram hakkım kalsın istemem sende. Sana kinliyim sana nefretliyim. Sen ki beni bu yaşamdan uzun bi süre soğuttun. Sen ki hiç aklımdan çıkmadın. Sen ki bu kadarmış ben bitiriyorum bu sefer gerçekten diyebildin.  Ya bişi farkettim bu sefer başarıyorum sanırım bu sefer bu cümleleri yazarken kalbim ağlamıyo. He bunları neden yazıyorum ben. Hem içimi döküyorum. Hem 2 gün önce yazdığım yazıyı HER NASIL HABERİN OLUYOSA ARTIK okumuşsun bunu da okyuyacaksın. Eminim ondan yazdım. Ne bilim ya bazen sil gitsin yazıanlar diye geçiyo aklımdan. Neyse yayımla ya tıklayım ben…

Şu konu başlıklarını okudunuz mu?

  • 28 Mayıs 2017 Anne kedi ve 3 yavrusu https://www.youtube.com/watch?v=zpG7Orly9eQ Kendi çektiğim kedi videosu. Biraz amatörce oldu ama ben buna anı yakalamak da diyebilirim. Sessiz şekilde onların doğal ortamında neler yaptığını gözlemleyebilirsiniz.
  • 21 Kasım 2013 Eviniz işinize yakın olsun Benim için zaman çok kıymetli. Şimdi oturduğum ev iş yerime 5 dakika yürüme mesafesinde. Önceleri otobüs beklerken geçirdiğim zaman, otobüs kaçmasın diye evden erken çıkmak zorunda olduğum zamanı ve onca yolu çektiğim zamanı kaç […]
  • 05 Ocak 2013 Yeni eve taşınmak zordur Yıl 2013 oldu. Bakalım bu sene bize neler gösterecek. Geçtiğimiz yılın son gününde evi taşıyarak vaktimi geçirdim. Birden oldu, yan apartmanda bir daire boşalmıştı. Sorup soruşturduk ve akşamına taşındık. Eski eve göre daha […]
  • 17 Temmuz 2010 Temmuz ayınıda özetleyelim Temmuz ayı. Yazın ortasına geldik. 11 Temmuzda doğum günümdü. Güzel geçti. Akşamına Teyzemin kızı Nurcan'ın düğünü vardı. Kardeşler restorandta. Gerçekten güzeldi. Özellikle orkestranın canlı performansına hayran kaldım. Ben […]
  • 20 Ocak 2011 Sil Baştan Kitap Özeti Son zamanlarda okuduğum bir diğer kitapta SİL BAŞTAN. Kitap konu olarak çok güzel. Hayatınızı tekrar tekrar yaşadığınızı düşünün. Hayatınızın değişik dönemlerini tekrar yaşayabilseniz neleri değiştirerek yaşardınız? Eski […]
  • 01 Mayıs 2012 İnternetten com uzantılı site kurmak İnternete merakınız var. Com net org uzantılı site kurmak istiyorsunuz. Çeşitli amaçlarınız var. Bu işe nasıl gireceğinizi bilmiyorsunuz. Bunun için önce domain ve host kavramlarını öğrenmeniz gerekecektir. Domain .com .net gibi […]