Eksiklik

Buraya hüzünlü beni üzen şeyleri yazmak istemiyorum. O üzen şeyler hep bilinçaltı olmuş bende. Rüyalarıma mı desem kabuslarıma mı desem giriyor bi yere işte. Bu sefer de yin üzülüyorum. Kalbim ağrıyor. Kalp ağrısı dediğimde bildiğiniz duygusal olanı. NE GÜZEL bitti. Ama neden hala aklımda. Allah’ıma yalvarıyorum. Gitmek istedi gitti ama onca zaman oldu artık çıksın aklımdan. Nolur Allah’ım artık acı çekmek istemiyorum. Üzülmek istemiyorum.  6 ay oldu galiba :S

Şimdi açtım Ferhat göçer’in gidemem şarkısını dinliyorum. O ilk baştaki öğütlerini dinliyorum. Diyor ya Zehiri akıtmadan geçmiyor diyo. Ömür imtihanla geçiyor ve çok kısa. Başkalarının birden pes etmesini ben neden çekiyorum. 🙁

Baya arkadaşım  oldu. Beni çok seviyorlar bende onları. Kuzu gibi bişi oldum sanırım ondan. Simge, mine, nesli, özge, çağla, burcu ve diğerleri… Yaw sen daha iyisine layıksın demekle olmaz. Bana şu iye gösterin. O gösterdiğiniz kişi öyle biri olsun ki… İşte sorunda bu ya. Nasıl biri olacak.. Çok merak ediyorum. Nasip kısmet meselesi diyorum. 🙁

Şu konu başlıklarını okudunuz mu?

  • 05 Ocak 2011 2011 Yılındayız 2011 yılındayız. Gelecek günlerdeyiz. Yepyeni günler, her geçen gün gelecek değil miydi? Hayatta beklentilerimiz ve umduğumuz şeyler sürekli değişecek. Bazen sevineceğiz bazende üzüleceğiz. Ama bi köşesinden tutunup kendimizi […]
  • 19 Ocak 2009 Ocak ayı ve stres Artık iyice ders çalışmaya kendimi alıştırdım hergün çalışıyorum. Zaman ile kpssde sorumlu olduğum dersler kousunda daha başarılı olmak istiyorum. Mutlaka kazanmak istiyorum ve hırs yaptım. Başka bi odada uzun uzun […]
  • 26 Eylül 2008 Ayağımı burktum, askerlik yaklaşıyor    Uzun zaman oldu yine yazmıyorum yazayım neler yapıyorum bende merak ettim ama önce bi müzik açayım ne çalsın, listeme bakıyorum: Teoman - Bu Biçim kaç yıldır dinlerim bu adamı hatta fan club sitesi de benim ama bu […]
  • 15 Ocak 2011 Zar adam kitap özeti zar adamBir psikiyatrist düşünün hayatında yapması gereken kararları zarlara göre karar veriyor. Örneğin 1 gelirse ders çalışacağım 2 gelirse televizyon seyredeceğim  gibi diğer 6 ya kadar olan sayılarada çeşirli alternatifler […]
  • 17 Temmuz 2008 İsyan Gecenin saat 3ü Yeter artık dünya istemiyorum ne zorluyorsun beni bu kadar hiç bişi yokken neden açıyorsun eski meseleleri ne yaptım ben sana. Delirecem deli olacağım olmamak elden değil ya. 3 aydır sormayan bi gün […]
  • 05 Şubat 2011 İzin Kullandım                 3 gün izin aldım ve eve, Bergama'ya gelim. Allah'ım her şey ne kadarda farklı geliyor ilk başlarda.  Okul yaşamına alışmışım. Cumartesi okulda döneceğim, pazartesi de sınavlarımız, finallerimiz başlayacak. […]
You can leave a response, or trackback from your own site.

Sende bir Yorum Yaz